2016.10.25

Cederquist biträder NNB Intressenter AB i samband med dess kontanterbjudande avseende Nordnet AB (publ.).

Cederquist biträder Nordic Capital Fund VIII:s och Öhmangruppens gemensamma budbolag NNB Intressenter AB i samband med dess kontanterbjudande avseende Nordnet AB (publ.). Cederquists team leds av partners Martin Ulfson och Magnus Lindstedt (M&A/ECM) biträdda främst av senior associates Jimmy Gärd (M&A), Henrik Wållgren (ECM) och Sebastian Sundberg (Finansmarknadsreglering). Teamet inkluderar vidare Svante Hultqvist och Mikael Magnusson (Finansiering) samt Fredrik Lindblom och Kristoffer Molin (Konkurrens). För vidare information hänvisas till pressmeddelande publicerat av budbolaget NNB Intressenter AB som finns tillgängligt på www.nnbintressenter.com.

Cederquist är en av Sveriges ledande affärsjuridiska byråer. Vi genomför våra uppdrag med personligt engagemang och ett pragmatiskt angreppssätt baserat på en grundläggande förståelse för våra kunders verksamhet. Målsättningen är att erbjuda legal spetskompetens som tillför nytta.