Pressmeddelanden Arkiv

Cederquist biträder CDON/Qliro Group AB vid företrädesemission

2014-10-24 Cederquist biträder CDON/Qliro Group AB i samband med en företrädesemission om cirka 650 miljoner kronor och lanseringen av nya Qliro Group, innefattande bland annat att CDON Group AB byter namn till Qliro Group AB och inlösen av ett konvertibelt lån om cirka 250 miljoner kronor.

Cederquist klättrar i årets Prospera undersökning

2014-09-19 I årets upplaga av "Prospera Tier 1 Law Firm Review 2014 Sweden", klättrar Cederquist och placerar sig på en fjärde plats. I undersökningen svarar 217 av de största köparna av affärsjuridiska tjänster.

Cederquist har biträtt Verdane Capital

2014-09-08 Cederquist och Andulf Advokat rådgivare när Verdane Capital tillsammans med det norska familjeföretaget BEWi AS bildar en av Nordens ledande aktörer inom EPS-produkter för byggisolering och förpackningsindustrin.

Cederquist topplacerad i Legal 500:s ranking

2014-04-11 Igår släppte rankinginstitutet Legal 500 sin senaste ranking över advokatfirmor i Sverige. Cederquist är fortsatt topprankad inom samtliga av sina verksamhetsområden. Cederquist kan med glädje konstatera att firman också är högre rankad än föregående år inom verksamhetsområdet Tvistelösning.